Haii n Assalamualaikum ! Selamat datang ke dunia menggila ! jengukjenguk laa blog ney kayh. do follow me too. chiaww :)

Keep Trying.

Assalamualaikum and Hai ! Okay, apa yang keep trying ney eak ? Oh, actually saya yang bernama Nuraisyah binti Abu Bakar teramat lahh sedih + kecewa + celaru. Kenapa yeahh ? Keep it secret laa. taknak cerita semua. And now saya kena berjanji kat diri saya yang saya kuat ! Saya kena redha and jangan lemah semangat. Dan yang important sekali sekarang bahawa saya haruslah menerima kenyataan yang he's not mine anymoree :(. Be strong. Big girls don't cry kann ?  For him, aku harap mu baca blog aku ney. ikot mu laa nak cakap ape pon k aku. Aku nak mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. Aku tahu mu banyak terasa dengan aku sebab aku sound mu, memalukan mu dan seangkatan dengannya laa. Aku pon nak cakap thankyou sebab pernah sayang aku dulu, tahan dengan perangai aku. And one more thing yang mu perlu tahu, aku harap sangad yang kita still boleh kawan even dah takdepape. Take care  :D



p/s: Aisyah, mu haruslah keep trying to forget him. bila mu ingat tentang dye, keep on your mind that you don't need him anymore. It's not easy to forget someone, you may never forget him but you can learn from it.  so, learn to wake up when you fall. life is too short to wasting your time by keep begging, keep calling, keep stalking. keep waiting someone that never be yours. Last,

 One smile can hide a thousand tears. :)

Suka ? LIKE jer :)

0 comments:

Post a Comment