Haii n Assalamualaikum ! Selamat datang ke dunia menggila ! jengukjenguk laa blog ney kayh. do follow me too. chiaww :)

Alhamdulillah.


Assalamualaikum and Hyee ! Alhamdulillah, 19 December 2012 was an unforgettable memory to me as I got the most special present that i've ever dream. Haha guess what ? Aumm aummmmm

Alhamdulillah for the result.

Alhamdulillah , alhamdulillah. Segala puji bagi Allah. Disini , saya yang bernama NURAISYAH ABU BAKAR nak wish Congratulation kat semua PMR candidates ! Yang tak dapat straight A's , sabar kayh ? adelaa rezeki kat lain. struggle next year pulak. SPM is waiting for us. 

To my Prodigy 1014, yeaahhh ! Alhamdulillah kita dapat naikkan nama SM SAINS DUNGUN tahun ney. Kita dah buktikan dekat cikgu yang kita semua boleh. dan dan dan disini kita dah dapat bagi hadiah yang special buat bonda Anisah sebelum beliau bersara. berhasil jugak berkat bonda marah kami warga Prodigy sehari sebelum PMR. yeahhh ! Nah hasilnya. Taraaaaaa

Alhamdulillah. 73 orang dapat straight A's.

Alright , disini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga dekat semua cikgu cikgu yang telah mendidik saya dengan penuh kesabaran. Terima kasih guru kerana telah menyedarkan aku saat saat nak PMR. Hihihi ^^ Juga kepada semua family saya yang selalu support saya dari awal hingga habis exam. Tak dilupakan kawan kawan yang always bagi nasihat and ajar subject yang lemah. Last but not least, thanks to semua yang dah banyak bagi semangat , sokongan and nasihat. Really appreciate it. May ALLAH bless us.  

Suka ? LIKE jer :)

0 comments:

Post a Comment