Haii n Assalamualaikum ! Selamat datang ke dunia menggila ! jengukjenguk laa blog ney kayh. do follow me too. chiaww :)

School ?


Assalamualaikum n Haiiii ! walawess =,=  sekolah dah nak buka lah kawankawan ! menghitung hari jea hobby first aku sekarang . two days more to go and I will be form 4. upper form ? Woaaahhhh , takut er. So many new things that I need to learn. Bio ? Physic ? Add math ? Ya Allah . Kau permudahkanlah segalanya. orang ramai cakap waktu form 4 bukan tahun for honeymoon. Jyeaahhh ! It's true maybe. because orang cakap memang kena buat preparation awal for SPM. Btw , saya pon sebenarnya tak sabar sangat nak jumpa kawankawan sekolah ney . Hihihi ^^ . tak tahu kenapa tetiba jadi over excited nak pergi sekolah . one of the main reason aku nak pergi sekolah is aku nak tengok geng geng aku . semua ade perubahan kot . takpe takpe , sabar aisyah ! jom usha sape aku nak jumpa. Taraaaaa



tohh ! ney dia ELF aku.  sumpah , tak sabar nak jumpa korang . aku tahu mesti banyak cerita nanti kann . kita kan always potpetpotpet. tak sah kalau dalam sehari tak bercerita. Hihihi ^^ kalau pergi holiday , beli beli lah souvernir dekat aku ney . HAHA . *muka tak malu . 


hotohh ! ney sahabat dorm aku . juga tak sabar nak jumpa diaorang. next year, kita dah form 4 sayang. study laa er. jangan tidooo jea dalam dorm. Hihihi ^^  *credit to yang suka tidoo. rasa rasa warga 1AA 1014 memang suka tidoo jea. :D


1AA ! woaahh =,=  i really really really miss my dorm & also my dormmate . gambar dekat atas ney , gambar lama. sorry ! takde gambar latest laa sayang. ryndu nak bergalokk dalam dorm .


okay , aku nak jumpe korang semua tahun depan ! jangan ade yang pindah nehh . 136 complete ! missyou PRODIGY 1014 ! tahun depan kita dah naik upper form . belajar molekmolekk kayh including aku jugakk . biar result gempakk semua . hoped so , insyaAllah . and next year jugak kita akan jadi senior untuk form 1 , form 2 and form 3 . and will be junior for form 5. taknak gaduhgaduh ea . cukup cukup lah tuw gaduh . lupakan masa silam kita semua . let's begin our new year with new attitude . 

- okay , jadi semua yang diatas aku tak sabar nak jumpa yea . school holidays will be end two days from now . so , I hope next year will be the greatest year for me and my friends.  okay , that's all from me . ada masa aku update lagi . Bai bai bai ^^


Suka ? LIKE jer :)

0 comments:

Post a Comment